Translate

2011年3月30日 星期三

鬼剃頭


她,四十歲左右。

她說:「那天洗頭的時候突然覺得頭髮局部有點異常,洗完頭之後照鏡,發現有一處是完全沒有頭髮的,自己也不知道那些頭髮是甚麼時候脫掉的,嚇了一跳。第二天上班,與同事們談及頭髮的事。有同事說:『你死喇,被鬼剃頭。快啲去睇中醫啦。』。醫師,請問我是不是被鬼剃頭呢?」。

我說:「這種局部脫髮的情況學名稱為班禿,俗稱鬼剃頭,其實與鬼無關。再說,如果是鬼神之事,沒有理由找中醫師的呀!她有點戲弄你才是!」。

她說:「真係唔抵,俾佢戲弄咗都唔知!」。

我說:「你同事都叫你睇中醫啦,可能佢以前見過有人咁情形,睇中醫好咗,所以咪叫你睇中醫囉!」。

她說:「正衰鬼,唔死都俾佢嚇死!醫師,咁點算呀?有得醫掛?」。

我說:「算啦!雖然有少少戲弄你嘅成份,但係佢都講咗條啱嘅路叫你去行咯!」。

她說:「咁又係!知道邊啲地方有得醫都算好,唔使喺度好似盲頭烏蠅咁尋尋覓覓!有得醫就好啦。」。

我說:「咁咪喺囉!你介意針灸嗎?」。

她不假思索地說:「最緊要能好就甚麼方法都不會介意了!」。

我說:「怪不得你俾人戲弄咗都唔知啦!原來你有時都真係唔知有無諗過人哋講嘅嘢合唔合理嘅!」。

她說:「又好似係喎!」。


針灸數次後開始見到原來無頭髮的地方開始見到毛囊了,漸漸也見頭髮長出來了。


#頭髮 #脫髮

沒有留言:

張貼留言