Translate

2009年6月9日 星期二

眼痛 嘩 對眼會飈火



寶釵:「醫師,救吓我呀!」。

我:「咩事咁嚴重呀?要救咁誇張!」。

寶釵:「醫師,真係嘅,我對眼會飈火,好鬼死痛,痛到成個人都好煩,好想鬧人,甚至想打人添!有冇得救唧?」。

我:「飈眼火?放心啦,食藥好易解決嘅咋!」。

寶釵:「醫師,有冇得再快啲呀!好鬼死辛苦呀!」。

我:「針灸你驚唔驚?」。

寶釵:「驚呀!… 唉!橫掂都咁辛苦,死就死啦!… 係唔係真係好快架?」。

我:「當然係啦,快過打針!」。

寶釵:「係就同我針啦!」。

我:「真係針啦嗎?咁我就針架啦。」。

說時遲,那時快。

寶釵:「咦!真係喎,已經冇頭先咁辛苦啦。早知只係咁少少痛就早啲針啦。成日聽人地話針灸好鬼痛,俾佢地嚇死就真。今晚有覺好瞓囉!」。

眼睛


沒有留言:

張貼留言